Podmínky kurzu

Před přihlášením do výcviku/kurzu a uhrazením kurzovného se, prosíme, pečlivě seznamte s podmínkami níže. Jedná se o podmínky pro účast v kurzu a získání Osvědčení o jeho absolvování, o zajištění kurzu v případě nepříznivé epidemické situace a o storno podmínky v případě Vašeho odhlášení. 

Vstupní a výstupní podmínky

Vstupní podmínky 

Výstupní podmínky pro získání Osvědčení o absolvování kurzu

Podmínky pro získání certifikace Školní mediátor 

Získání certifikace je nabídkou pro mediátory, kteří chtějí být uvedeni na našem portálu ke školní mediaci. Certifikace však není podmínkou pro absolvování kurzu Školní mediátor. Více informací k procesu certifikace předáme zájemcům během kurzu. 

Proti-epidemická opatření (Covid-19) či obdobná překážka

V případě nemožnosti realizovat kurz prezenčně se část kurzu uskuteční v online prostředí (interaktivní přednášky a workshopy) a část poté v náhradním termínu (zážitkové učení)

Storno podmínky

Pravidlo náhrady

Platí pravidlo, že pokud za sebe najdete náhradu (která splňuje podmínky účasti), můžete na ni až do okamžiku zahájení kurzu převést právo se účastnit. 

Chceme poskytovat kvalitní službu za rozumnou cenu. Abychom ji mohli garantovat, potřebujeme pracovat efektivně. Kdyby kolísaly počty účastníků, vynaložíme značnou energii na zajištění odpovídajících prostor, počtu lektorů apod., pak stornování a znovu zajišťování...  Zaplacením kurzovného projevujete zájem o účast a my Vám garantujeme rezervaci místa ve výcviku - jde o závazek pro obě strany.  


Storno kalendář

Odhlášení z kurzu proveďte zasláním emailu na vycvik@skolnimediator.cz, rozhodný je čas odeslání emailu. 

Platbu posíláme na stejný účet, ze kterého nám přišla. 


Platnost storno podmínek

Storno podmínky jsou platné od 1.7.2023. 

(Storno podmínky platné od 1.11.2022 - 30.6.2022 najdete zde.)

Přihlásit na kurz se můžete ZDE.