Podmínky výcviku

Před přihlášením do výcviku/kurzu a uhrazením kurzovného se, prosíme, pečlivě seznamte s podmínkami níže. Jedná se o podmínky pro získání Osvědčení o jeho absolvování, o zajištění kurzu/výcviku v případě nepříznivé epidemické situace a o storno podmínky v případě Vašeho odhlášení. 

Vstupní a výstupní podmínky

Vstupní podmínky 

Výstupní podmínky pro získání Osvědčení o absolvování výcviku / kurzu

Podmínky pro získání certifikace Školní mediátor 

Získání certifikace je nabídkou pro mediátory, kteří chtějí být uvedeni na našem portálu Školní mediace. Certifikace však není podmínkou pro absolvování výcviku ve školní mediaci. Více informací k procesu certifikace předáme zájemcům během výcviku

Proti-epidemická opatření (Covid-19) či obdobná překážka

V případě nemožnosti realizovat výcvik prezenčně se část vzdělávání uskuteční v online prostředí (interaktivní přednášky a workshopy) a část poté v náhradním termínu (zážitkové učení a trénink). 

Storno podmínky

Pravidlo náhrady

Platí pravidlo, že pokud za sebe najdete náhradu (která splňuje podmínky účasti), můžete na ni až do okamžiku zahájení výcviku převést právo se účastnit. 

Chceme poskytovat kvalitní službu za rozumnou cenu. Abychom ji mohli garantovat, potřebujeme pracovat efektivně. Kdyby kolísaly počty účastníků, vynaložíme značnou energii na zajištění odpovídajících prostor, počtu lektorů apod., pak stornování a znovu zajišťování...  Zaplacením kurzovného projevujete zájem o účast a my Vám garantujeme rezervaci místa ve výcviku - jde o závazek pro obě strany.  


Storno kalendář

Odhlášení z výcviku proveďte zasláním emailu na vycvik@skolnimediator.cz, rozhodný je čas odeslání emailu. 

Platbu posíláme na stejný účet, ze kterého nám přišla. 


Platnost storno podmínek

Storno podmínky jsou platné od 1.7.2023

(Storno podmínky platné od 1.11.2022 - 30.6.2022 najdete zde.)

Přihlásit na výcvik se můžete ZDE.